• Populära sökningar
Hem > Hjälp

Hur kan vi hjälpa dig?Finn rätt svar

    Vanliga frågor

    Jag har fått en inbjudan till en enkät från er? Det stämmer - vi genomför en enkät för att få mer kunskap om vad våra kunder tycker om oss, och vad vi kan göra för att förbättra våra tjänster.
    Är det här legitimt? Om avsändaren är feedback@footpatrol.com så kommer mejlet från oss!
    Varför står det "Qualtrics"? Qualtrics är byrån vi använder för att genomföra våra enkäter och förvara dina svar. Du kan läsa mer i deras integritetspolicy här.

    Ja. Vi behöver din information för att kunna kontakta dig om du eventuellt vann i tävlingen. Genom att registrera dig får du även möjlighet att ta emot våra senaste nyhetsbrev om våra begränsade utgåvor, exklusiva modeller, sällsynta colourways och speciella kamanjer börjar.

    Vi kan tillhandahålla en moms faktura för din onlinebeställning när:


    1. Beställningen har levererats

    2. Du har ett giltigt momsnummer

    3. Vi kan verifiera momsnumret

    4. Faktureringsdetaljerna för beställningen matchar adressdetaljerna som är kopplade till momsnumret


    Om vi inte kan validera eller matcha några av moms detaljerna med beställningsdetaljerna kan vi tillhandahålla en expeditionsnot som fungerar som ett köpbevis. Om din beställning delades upp skulle vi tillhandahålla individuella expeditionsnoter för varje paket och de artiklar som finns inom det paketet.


    För att begära en moms faktura, vänligen skicka in din begäran, en i taget, via vårt kontaktformulär på https://www.footpatrol.se/customer-service/contact/


    Vi förstår att vi tidigare kanske har tillhandahållit moms fakturor på begäran, men vi har uppdaterat vår process för att säkerställa en nödvändig omsorg innan vi tillhandahåller moms fakturor.


    Orsaker till varför vi kan avslå din begäran om moms faktura:


    1. Flera begäranden i en och samma insändning av formuläret "Kontakta oss"

    2. Faktureringsdetaljerna från din beställning matchar inte detaljerna kopplade till ditt momsnummer

    3. Om vi inte kan verifiera ditt momsnummer

    4. Om dina varor har återbetalats

    För att kunna erbjuda dig Klarnas betalningsalternativ kommer vi att vidarebefordra vissa aspekter av din personliga information till Klarna, såsom kontakt- och beställningsinformation, så att Klarna ska kunna bedöma om du uppfyller kraven för deras betalningsalternativ samt för dem att skräddarsy deras betalningsalternativ till dig.

    Allmän information om Klarna hittar du här. Dina personuppgifter hanteras i enlighet med dataskyddslagstiftning och i enlighet med Klarnas integritetspolicy.

    Du hittar en länk till footpatrol sekretesspolicy här.

    Om du har några frågor om Klarna, vänligen se vår FAQ här

     Du kan kontakta kundtjänst här.
     
    Loading

    Andra sätt att få hjälp

    Registrera till nyhetsbrev

    Loading
    Vi accepterar följande betalningssätt
    PayPal logga Klarna logga
    Besök bolagets hemsida på   www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports Fashion Plc, Alla rättigheter reserverade.
    Loading