- Populära sökningar
Hur kan vi hjälpa dig?Finn rätt svar
Bestallning och Leverans
Vi förstår naturligtvis att du vill ha dina Footpatrol produkter så snart som möjligt, och därför skickar vi dig ett mail så fort det har skickats. Vi skickar även en länk där du kan spåra och följa din order.
Ja, alla leveranser kan spåras. Vänligen notera att paketet kan spåras så fort som den når Sveriges gränser och registreras med PostNord, så tillåt några dagar för att spårningen uppdateras.
Alternativt, logga in på ditt konto och spåra din order där. Om det inte går att spåra efter 6 arbetsdagar, vänligen kontakta kundservice.
Tyvärr kan det hända att en eller flera av produkterna du beställt inte finns på lager. Vi skickar dig då ett e-mail och meddelar vilka produkter det gäller.
Vi gör sedan en återbetalning för de produkter som inte skickats.Om du inte mottagit ett e-mail som klargör att delar av din beställning annullerats, och du heller inte mottagit din återbetalning inom 5 arbetsdagar, ber vi dig kontakta vår Customer Service.
Tyvärr, är det inte möjligt att avbryta beställningen efter att den har lagts.
Vi ber om ursäkt för att ha skickat dig en felaktig produkt. Vi gör vårt bästa för att ordna detta så att du får din korrekta produkt så fort som möjligt. Vänligen kontakta vår Kundservice som kommer lösa detta snarast möjliga.
Viktig information:
Vårt garanterade leveransdatum till jul har passerat. Våra butiker är fortfarande öppna.